Särskrivningsdjävulen.

Asså.. jag orkar inte med er mer.. Jag börjar faktiskt nästan bli lack på att folk särskiver allt. En o annan liten tabbe, sure. Men saker som

"Poker kväll" ehhh

"Dj lurar" okej.. ehm, en Dj lurar ngn. sött. Jaaa dj-lurar okej.. hörlurar.

O där hade vi nästa.. "hör lurar" TWF man kan inte höra ngn som lurar. va! vad väger en meter fcuk!

Ni måste ju fan se själva hur jävla fel det blir. Jag e inte perfekt. Jag särskriver. Men inte allt. Och inte sådana sjukt självklara ("själv klara" fatta särskrivning på det) saker. Tänk lite.

Kassa aparater säljes (klassike på Blockt.se) vem i hela helsefyr vill köpa trasiga maskiner? inte jag.. o ni som itne fattar vad det skall vara så.. KASSAAPARATER! men det blir ju så konstigt med 2 vokaler bakom 2 konsonanter. jajaja.. grattis. Välkommen till det svenska spårket.. Ett språk som helatiden får höra att det är ett av dom svåraste språken att lära sig. Enligt ALLA utlänningar.. från alla nationer.. Kineser, japaner, norrmän ("norr män" nae, det gick inte heller att särskriva)  , och en o annan från Somalia .

SÅ SKRIVIHOP FÖR HUNDAN!

Kommentarer