Söndag

Underbara väder. Ja visst, det har regnat hela dagen, så jag passade på att plocka med mig kameran på en liten rundtur runt strömmen. Så lite socialt-missanpassad tok-deppig-synth i iPoden, på med kläder, och ut o vandra. Av 104 bilder. så sparade jag 24. Jag måste helt enkelt skaffa en ny kamera, även nu efter att jag har lagat den. Måste helt enkelt skaffa mig en _riktig_ kamera. Det går helt enkelt inte att ta skarpa bilder med den. O det e inte ett så litet problem det, o inget macro-läge. O jag som bara älskar macro-bilder. Men men. Det får man välle ta ngn gång nästa vår eller så. Men jag gillar verkligen när det regnar såhär, det känns äntligen som om vädret o jag ligger på samma nivå, himlen gråter ist för mig, blandar jag det med rätt musik, dämpad belysning, och min sinnesstämning så måste jag nog säga att jag har mått bra idag. Verkligen. Det lixom. Ja. Jo.

Under lördagen så har ju stadens såkallade "festligheter" fortsatt. Efter att Hebbe var tvungen att komma upp till mig, pga av att jag meckade med mobil. Skall gå att laga. Kan inte leva utan mobilen. Det är min klocka, mitt alarm på morgonen, och min kontakt med mina vänner, dör den så slutar mitt sociala liv rakt av. (fast det kanske är så det är tänkt)

Men lekandes med Hebbe o Ulrika då. Öl -> Stan -> mat (tack änglar, i needed that more than anything) -> Stan o sen inte mkt mer.. Gick hem tidigt, o tyckte nog inte att jag missade ngt speciellt på stan. Men ja, man har nog helt enkelt blivit för gammal. Eller så var jag bara helt enkelt på tok för nykter. Vilket som så är det ganska sorligt.

Kommentarer