En vanlig helg rakt av.

Fredagens äventyr på Peugot sög ju inte liten hästballe. Varmt, vindstilla, och svettigt. vatten var en bristvara, och svetten bara sprutade. Men det vart klart tidigare än vi hade trott, och vi var så glada så. Frulle bjöd dom även på.

sen skulles det partas. -o jag vet att jag nog glömde en öl @ jimmy när vi gick/åkte Taxi till Cromwell- Men så kan det bli.

Lördag, hemma hela dan o kållade igenom alla mina viPodcasts, det blir ju lätt en trave.. Och lite annan film. Som tex, Jet Li klassikerna Fong Sai Yuk 1, och Invinceble Sholin. Kul. mkt kul. O lite anime i vanlig ordning.. Är helt klar med High School Girls (Girls High) o jag ger den lätt en hel trave badbollar. Den må vara en "flick-anime" för pojkar. Vilket gör att dessa tjejer har en skapligt skev syn på sex, nakenhet, och sånt. Det märks lixom att det är killar som har haft hand om det.. hmm eh, se den så förstår ni.
Senare på kvällen så begav jag mig till kungs-biljarden och tog några öl med Nilz, hans flicka, och hennes lillsyrra, O det var nog den jobbigaste jävel. sucka.

Söndag var bara hemma o städade, kållade BRII, käkade chips, och kännde mig allmänt flottig..

Kommentarer