/// VAD HÄNDER?

Jag skäms nästan. 
Jag bloggar inte alls på den nivån jag skulle vilja. Jag skall rada upp några anledningar.

1. Elin.
Det är kanske svårt  att tro det, Elin borde vara en anledning _att_ blogga. Och det finns så klart massor med bilder, filmer och små historier om detta underverk. Men ist blir det motsatt effekt. När hon väl sover så vill jag inte sitta vid datorn för att dokumentera vad hon har gjort.

Jag skall däremot bli bättre på att just blogga om Elin.

2. Prestationsångest. 
Otippat? Jo, när jag började med bloggen så var den bara för mig. Mitt sätt att samla allt kul jag hittade så att jag enkelt skulle kunna visa mina vänner. Att mina vänner sen började besöka bloggen ganska frekvent gjorde ju inte saken sämre, nu slapp jag ju visa dem allt kul. Det fanns ju redan här. Vilket då har lett mig till min prestationsångest. För varje gång så vill man ju toppa sig själv.
Hade jag årets roligaste Fredagskul förra veckan. Så måste ju nästa vecka vara lite bättre.
Jag spenderade timmar varje vecka för att få tag i det roligaste, bästaste som ingen hade sett tidigare. Bara för att roa ca 200 personer.

Efter att Elin kom, och jag började välja bort bloggandet, så har besöksantalet gått från 500 träffar om dagen, till ca 100. Helt klart förståligt, den håller inte alls samma kvalité, och ibland kastar jag bara ut ngt snabbt, mest bara för att fortfarande vara aktiv på blogg-hubbarna.

Igår sålde jag min BMX. Ja! Jag vet. Jag gråter fortfarande. Och vi kollade på en SÅ FET lägenhet.

Mors.

Kommentarer