/// PÅSKHELG

En påskhelg på 4 dagar har passerat.
Nästintill obemärkt. Det enda som hände på fredagen var whiskey-kväll med Emil och hans vänner. Riktigt trevligt. Jag skulle ha sett JustD på Munken, men det vart inget. Så det vart hemgång till Sara.

Lördag. Ingenting, vad jag kan komma på.

Söndag, Sara o jag var på Plantagen, köpte lite jord, ett o annat frö, och sen inget. Tror vi grillade, eller var det i lördags?

Måndag. Saras mor kom förbi med hunden Tess. Annars var det som vilken söndag som helst.

Nu är det tisdag och jobben staplar upp sig på varandra. Det kommer vara så galet mkt närmsta två månaderna.

Vad hände med att leka med vänner? Vad har hänt med mig? Varför hör ingen av sig, varför hör inte jag av mig?

Uschan. inte en av mina bättre dar.

Kommentarer

  1. =/ jag hör ju av mig ofta ju o vill att du ska komma... bäst o passa på nu innan barnet kommer =) första året då blir det mycket hemma sittande* :P

    SvaraRadera
  2. Jo, jag vet.

    Men det har tyvärr nästan alltid varit när jag haft annat på schemat. Eller att pengarna tryter.

    Det måste ju sparas en del. Vi flyttar ju ihop i en trea den 29 May.

    Så det ligger en del på inköpslistan.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar