/// HELG, PAPPA, 28

Så har den 4 september passerat.
Dagen då jag föddes, dagen då mamma låg på rygg och klämde för allt vad hon var värd. Var det värt det?
Pappa kom redan på tosdagen, så jag tog ledigt hela fredagen. Skön kan jag ju säga. Så jag plockade med mig Pappa till Världens Bar, för en öl eller fler, och en Stora Världen. Förbannat gott. Sprang även på Tezz och Axel där. Mycket trevligt må jag säga.

Sen kom fredagen. Jag fyllde 28, och det vankades utgång, öl, och en kopp sprit. Var med pappa på stan, träffade folk till höger och vänster. Oh vad jobbigt det är att vara populär =) Kl 16.oo skulle var det bestämt att träffa Mamma på Black Lion, även Hannes och Veronica, Robban och Tezz dök förbi. Fick Böcker av Hannes. Fick ett glas whiskey av mamma, och en shot av Robban när han väl kom. Jag var säker på att Shotten skulle få mina inälvor att parkera på bordet. Men jag lyckades behålla dem däe hör hemma.

Spatserar till Systemet, McD och Ella för lite förfestande innan Wasa. När hela gänget sen begav sig till Wasa så var vi ett par st, även Jonna kom in. -ingen skit- Öl, shot, mer öl, dans, mm.

Det vart inte allt för sent. Typ två, halv tre.

Lördag, pappa åkte till Björkvik för att leka med sina MC-kompisar en stund, jag passade på att styra lite i hemmet. Harry kom förbi för att låna min nät. Sen var det faktiskt en mkt lugn dag. Pappa skulle ju ändå upp o åka MC hela vägen hem på söndagen.

Söndag. Pappa åker, Mamma, Micke och Jonna kommer förbi. Överlämnar ett st Whiskey. Mycket trevligt. Jag bjuder på glass. Ja, jo, jag gillar glass. Sen var det inte mkt mer action.

Nu sitter man på jobbet, och vill bara hem. Har ingen lust alls med detta. Tror jag håller på att bli sjuk. Inge ball.

Kommentarer