/// HELGEN

Fredag. 

Jag sökte ju ett jobb. Och jo, dom ringde. MEN jag hade mobilen på ljudlöst, jag satt på bibban och läste senaste macworld (passande) 

Blev lite putt på att jag missade. Men sån är min tur. Förhoppningsvis är det fortfarande intressant. Så dom ringer igen. hoppas, hoppas. 

Efter det missödet så skulle det drickas den obligatoriska ölen på Harrys. Inget nytt under solen. Tyvärr så var jag lite med än lovligt ippe i varv, så redan efter en timme var jag tvungen att vara på glasbanken för att träffa robban. 

Bort till fabbe, o titta på medans robban spelade Super Mario Galaxy på Wii.  Sjukt ball spel. Kan nog bli att man slinter o köper ett wii ngn dag. 

Sen skulle vi träffa robbans pappa. Det var faktiskt riktigt roligt. Men man får inte ha en whiskey-flaska stå framme på det sättet. Så sex öl, och alltför många glas senare begav vi oss till Harrys. Men jag var så förbannat onykter. Så när jag såg spårvagnen utanför så lättade jag. 


Lördag

Inte många knop. Det skulles ju åkas till STHLM för att se monster jam. O jo, är man 8år så är det nog förbannat ballt. Och hade det vart i en annan lokal. Sure. Men Globen ÄR för litet. O man får sitta i knät på varandra, nästan iaf. 

Helt galet litet är det. Skulle Globen vara det bästa sverige har att erbjuda? SUCK! 

I vanlig ordning var det mat på Solna Grill & Kebab, och i vanlig ordning så åts det på tok för mkt. Men gott är det. Och vilka portioner. o m g. 

Hem sova. Nu e det söndag. Och jag skall dra ett anime-maraton. b00m.

Kommentarer