/// BAKAR SOCKERKAKA


Spanade in i kylen, spanade i en kokbok, o sade högt för mig själv. Jag kan ju göra sockerkaka. Najs!

Bristen på sockerkaksform gjorde att jag vart tvungen att nytja en annan ungsform. Samma jag använder för lasagne. Men det gick bra, riktigt bra. Tjock, fluffig, och god som bara attans. Skulle haft glasyr eller något on the top. Har ju floursocker. Så det får bli till nästa gång.

Såg Beowulf medans jag sedan avnjöt denna sockerkaka. Och det må jag säga, var nog något av det sämsta jag sett på den här sidan utav 2oo8. Så jävla besviken. Hade ju snabbspolat igenom den och den verkade ju lite frän. Men ngt så utomordentligt urfånigt får man leta länge efter.
Fantasy i all ära. Men detta var inte fantasy. Detta var ett hån mot hela fantasy-generen. FY på er. Fy! Dumma ni.

Kommentarer