/// TEMA /// VÄSKOR /// RETRO


Får jag lov att erbjuda en sexig unisex väska för den lilla 80-talisten. Vi som föddes med kassettband i ena handen, och CD i andra. Vissa håller kvar vid sina band (jag har allt sett er) Medans vi andra gått över till mer, hrm... hanterbara musikaliska format. (flacc, mp3, wav, acc, ni vet)


Eller en söt liten "metalic" väska för tjejen. Iform av en läcker Boombox, borde välle sätta minnena i gungning, Gatan, New York, 1983. B-boys i varje gathörn... Jag minns det som om jag sett det på tv.. hmm ... ja just det.. -harkel-


Och för Killen nu, Denna råa, brutala boombox som bara skriker SE MIG, HÖR MIG. och vart fan la jag min iPod.

köp dom.. kom igen nu! köp! dammit!

Tjickiwotjickickitjiiikitikaaawawwwwu

Kommentarer

  1. Anonym11:05 fm

    vart får man tag på väskan ?

    SvaraRadera
  2. Anonym4:41 em

    vart får man tag i sådana väskor?

    SvaraRadera
  3. Anonym2:16 em

    guu såå snygga =D vars kan man köpa dom ?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar