HA DEN ÄRAN PÅ MIG!

Dagens dag betyder ett år närmare pension, död, och alzhimers. Nice.

Fredagens händelser var även dom kalas, jo då. Sov inget från tors - fre, åka till sthlm, feber, sjuk, helt jävla fuckad i halsen, huvet, och kroppen. En feberverk som kunde få lama att börja rulla runt. PGA detta så kunde jag inte hjälpa robban att flytta, det sög. BIG TIME. Det kändes på ngt sätt som om jag försökte "slippa". Thats life, sov hela fredan från det att jag kom hem, sov till kl 8 typ på morgonen, på lördan, köpa frulle, kålla film, sov. söndag, tvätta, och min dator dog.

Japps, iChigo dog, jag får inte igång honom. nope, nej, inte. Han startar, men skickar inte ut ngn bild på skärmarna, och diskarna varvar bara upp o ner hela tiden. Jag blir sååååå lack. Utan iChigo så kan jag ju lika gärna lägga ner det mästa. Allt är ju på honom, musik, MIN musik, spellistor, anime, TONS of anime, filmer, osv osv... så ja, där fick uFo för att han skulle moffa in ett RAM-minne till.

Kommentarer